e altfel

Mereu e altfel. Fiecare vara, fiecare zi.

Ma fascineaza conferintele TED. Un fel de psiholog gratis in propria-ti casa.

Azi ma uitam la un discurs pe care l-a tinut un doctorand in psihologie. Igiena emotionala si cum nu stim sa ne ingrijim sufleteste.

Si mi-am dat seama ca am perceput relatiile trecute ca esecuri personale. Am simtit ca eu am fost de vina ca n-a mers. Ca am fost poate prea atasata sau prea sincera cu ce simt si cat. Ca poate am fost prea de treaba cand trebuia sa o fac putin pe inabordabila. Si am mai realizat ceva : din cauza ca am tratat ca un esec propriu aceste relatii, am acceptat sa fiu intr-o pseudo-relatie care nu face decat sa ma distruga ca om. Care ma face sa imi pun la induioala moralitatea si ce am devenit. O relatie in baza careia imi permit psihicului meu sa ma „tortureze” pt nereusitele dinainte.

Si partea cea mai ciudata este ca am inceput de cateva zile sa fiu obsedata sa fac curat peste tot : in camera, in masina, sa sterg praful, sa arunc gunoiul, sa sterg biroul+tastatura+mouse+monitoare+ TOT.

Cred ca asta e mecanismul meu care imi spune ca e nevoie de o alta curatenie.

Si cred ca e momentul sa recunosc ca sunt singura pentru ca asa am ales. Nu pentru ca oamenii buni sunt putini, nu pentru ca oamenii n-au nimic interesant sa-mi spuna, nu, ci pentru ca vreau sa fiu singura..pentru ca ma simt in siguranta in singuratate. Nu mi-au trebuit decat 5 ani ca sa realizez asta.

Oare cum se vindeca?

2 comentarii

  1. John Constantine · August 12, 2015

    Si mie mi se aplica ultimul paragraf (inaintea ultimei intrebari). Dar n-am o solutie sa-ti ofer. Desi daca stau sa ma gandesc solutia e simpla.

  2. eyesblue · August 26, 2015

    Do share 🙂

Lasă un răspuns

