. si de la capat

Bun. Rezumat 2013 :
– schimbat 2 joburi, din bine in mai bine
– trecut anul 3 la facultate
– mare cucerire mare (stiu eu ce rahat mananc aici)
– a murit cel mai bun prieten
– 3 ani de la moartea lui tata
– invins lupta mamei cu cancerul
– inceput relatie la sfarsitul anului.

Cum am trecut in 2014 :
– concediu de la noul job
– in club cu el
– putin mai determinata
– bifand multe dintre rezolutiile de la inceputul lui 2013

Spiritual vorbind? Sunt fericita si chestia asta ma ingrozeste, ma ingheata, ma panicheaza si imi vine s-o iau la fuga. Pentru ca el este tot ce mi-am dorit insa eu sunt departe de ceea ce vreau sa fiu.
Si am descoperit ca desi nu m-am razbunat pe altii dupa palmele primite, urmele au ramas. Si oamenii tot mor, si oamenii tot pleaca, si oamenii ma tot parasesc.
Si sunt terifiata de faptul ca o sa plece. Sau ca nu sunt suficient. Sau ca fiindu-mi atat de frica o sa-l indepartez.
Si incerc sa fiu rece, calculata, incerc sa ma redresez dar nu pot. Pentru ca nu stiu ce-am facut cu mine. Pentru ca este ingrozitor sa rationezi ca meriti sa fii fericit dar sa nu SIMTI asta.
Si stiu ca n-am logica, nimeni nu intelege nimic, dar imi este atat de frica de el incat nu pot sa respir.

Si vreau sa-mi iau licenta si permisul, si vreau sa-mi demonstrez ca pot. Pot tot. Dar ma tot prabusesc si nu pot sa ma redresez. Sunt ca o gelatina.

Ajutor.

2 comentarii

  1. John Constantine · Ianuarie 4, 2014

    Fara frica. Ce va fi va fi (si cu el si cu restul). Oamenii pleaca oricum (fie ca o fac in viata, fie prin moarte), atunci de ce sa-ti fie frica? Asa stau lucrurile.

    Bucura-te de el. Asta e tot ce poti sa faci. Si daca pleaca, pleaca. Nu ai ce face. Asa ca bucura-te de el. Si daca va fi EL, va fi EL, si daca va sta, va sta. SI daca nu, nu. Ai inteles? :))) Nu poti sa controlezi asta, asa ca de ce sa-ti fie frica cand nu poti nici controla si nu ai ce face ?

    Las ca si gelatina e buna. Pe prajituri, pe tort, miam miam :)) (acum mi-am adus aminte de episoadele cu Tom si Jerry si gelatina…)

    • eyesblue · Ianuarie 4, 2014

      Ai dreptate si stiu ca ai dreptate in tot ce spui. Dar nu pot controla ce simt si chestia asta ma panicheaza si mai tare. Incerc sa imi distrag atentia cu alte chestii acum, poate asa o sa reusesc sa ma calmez.

      P.s: acum mi-ai facut pofta sa ma uit la tom&jerry :))

Lasă un răspuns

