Cum e zicala cu : ai grija ce-ti doresti?

Mi-am dorit altceva. Si am primit mai mult decat speram.

Stii cum spuneam eu ca viata mea tinde sa se schimbe total atunci cand e cazul? Pai da, cam asa e.

Intr-o seara, mergeam frumos catre o prietena sa-i fac o vizita. Si-mi suna telefonul. Era varul meu care ma intreaba daca sunt interesata sa ma angajez la ei. Tam nesam, ma trezesc cu altcineva la capatul „firului” care imi detalia jobul. Aveam inima putin indoita dar m-am gandit ca nu strica sa incerc. Alt domeniu, skilluri noi, potential mult mai mare.

Am fost la interviu, a fost haos, totusi le-a placut de mine. Tuturor. Inclusiv unui prieten de al varului meu care a tinut sa-mi transmita felicitarile pentru noul job, personal.

Si de atunci a inceput un nou rollercoaster. Demisie de aici, preaviz, mesaje peste mesaje de la el, noi descoperiri.

Ma amuza foarte tare situatia, mai ales cand citesc posturile din urma. Mai ales cand vad ca eram intr-o mare defensiva. Si apoi, brusc, totul s-a schimbat. Si m-am saturat sa-mi fac griji, sa tin garda sus, sa ma tem, sa ma retrag, sa mai gandesc.

Asa ca am lasat garda jos. E ca si cum darami un baraj in mijlocul unei viituri, cam asa sunt acum. Sunt bulversata, m-a luat pe sus, dar e atat de bine.

Da, deci, cum era aia? Hai sa ne dorim mai mult si apoi sa si avem curajul sa incercam.

1391604_342688525866855_1897033628_n

Lasă un răspuns

